اگر از بچگی به جای سیگار بهمون می گفتن"مسواک"ضرر داره،الان هیچکس دندون دردنداشت ... !!!

 همه دور هم جمع ميشديم يواشکي مسواک ميزديم...!

 

 

 

مهم نيست که دهه هفتادي باشي يا دهه هشتادي يا دهه نودي ؛ مهم اينه که مثل دهه شصتي ها با معرفت باشي !!!

 

 

 

سرعت اينترنت اينقد پايينه که اگه الان شخصاً پياده برم از رييس گوگل سوال کنم زوودتر به نتيجه ميرسم ؛ تا سرچ کنم !!!

 

 

 

اولش که قراره خونه مون خالي بشه به اين فکر مي کنم که چه مجلس توپي ترتيب بدم.

 ولي بعدش نهايت خلافي که مي کنم اينه که با در باز برم دستشويي!!!

 

 

 

شما يادتون نمي آد هميشه تو قايم موشک وقتي قايم ميشديم جيشمون ميگرفت!!!

 

 

 

انقد بدم مياد از اينايي که از من بدشون مياد!

 

 

 

یه دووس دختر نداريم که تو inbox موبايلمون بين مسيج هاي ايرانسل يه فاصله اي بندازه !!!

 

 

 

رياضيم تا جايي که الفباي انگليسي قاطيش نشده بود خوب بود

 

 

 

يادش بخير قديما با هزار تومن ميرفتم مغازه با 2تا نوشابه، 3بسته چيپس، 4تا بستني، 6تا شکلات ميومدم بيرون.

 اما الان ديگه نميشه همه جا دوربين هست!!!

( چرا من نظرت رو نميبينم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ )