خنده هاي يك پسر ديوونه !!!(2)
یارو تو صف نونوایی برگشته میگه: عاقا شما تو صفین؟؟
منم برگشتم گفتم : نه منتظرم هواپیمام بشینه
هیچی دیگه یارو با جدیت برگشت گفت :ایران ایر هستین؟؟
منم کم نیاوردم گفتم : نه من آل ایتالیا بلیت دارم
یارو بلیتشو در آورد دیدم صندلی کناره من میشینه!!!!!!!!
هیچی دیگه با هم دوس شدیم و رفتیم ایتالیا و روم اینا
کلی هم عکس گرفتیم با هم
ینی من تا این حد جو گیرمااا

چرا آدما از خجالت آب میشن؟؟؟
چرا نوشابه نمیشن؟؟؟
یا دوغ حتی؟؟؟
دلستر هم خوبه ها!!!!!!!

یکی کامنت داده.....
من عاااااااااااااشقتم
منم گفتم بزن قدش!!!!!!!
گفت : ینی تو هم منو دوست داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گفتم نه دیگه الان جفتمون منو دوست داریم!!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
اعتماد به نفس در حد اورانیوم غنی شده 97 در صد

لهجه کلاغها در نقاط مختلف کره زمین!!!!!
اردبیل : گار گار
اصفهان : قارس قارس
شیراز : قارو قارو
آبادان : چیه کا ؟؟؟ تا حالا عقاب ندیدی؟؟؟ تازه عینک دودی هم داره کلاغه!!!
یزد : قر قر
امارات : قارع قارع
ایتالیا : قاربیانو قاربیانو
چین : قارچ قیرچ قورچ
روسیه : قاربوف قاربوف
خودمونیم ... خیلی بیکاریا!!!!!!!!
خجالت بکش..
جوونای مردم دارن تحقیقات علمیشونو در مورد سفر در زمان
به دانشگاههای معتبر دنیا میفروشن
بعد تو پیگیر صدای کلاغی!!!!!!

یکی دیگه از اون اصطلاحات چرت ولی رایج
( راستشو بگم بهت )
نه والاااااااااااا
جون ننت نه
این کارو با من نکن
مرگ تو اصلا راضی نیستم انقد مرام بذاری
دروغشو بگوووو
عجبااااااااااااااااااا

دانشجوی عزیز
دوست تحصیل کرده ی من
شمایی که قراره دکتر مهندس این جامعه بشی!!!!
واقعا نمیدونی سر کلاس باید موبایلتو خاموش کنی؟؟؟؟
نمیبینی خوابیم؟؟؟؟

چند روز پیش به مادر بزرگم گفتم :
بیا بریم فیس بوک یکم حال کنیم
برگشته میگه : من پام درد میکنه خودت برو
دیشبم به بابا بزرگم میگم :آقا به مادر میگم بریم فیس بوک عشقو حال کنیم ولی نمیاد
برگشته میگه : برو ماشینتو روشن کن خودم باهات میام
خوووو عزیزای من یه خورده خودتونو به روز کنین دیگه
آبرو نموند دیگه واسم پیش بچه های وب
والاااااااااا

امروز سالگرد تولد پت و مته
تو هم مثل من این روزو به خنگول ترین کسی که میشناسی
تبریک بگو
جنبه داشته باش واسه خودم نفرستو بهم تبریک نگوووو
آفرین دوست خنگول خودم
خخخخخخخخخخخ
( يه نظر خنده دار ميخوام)
سلام ♥♥♥ !